Har du inte fått din tidning?
Här kan du logga in och enkelt anmäla utebliven papperstidning i vår nya självservice-tjänst (gäller dock ej prenumeranter i Tierp)
Logga in och anmäl utebliven tidning!
Du får kompensation för utebliven tidning genom att din prenumerationsperiod flyttas fram en dag. Om du betalar med autogiro får du i stället ett avdrag på nästa månadsbetalning.
Logga in och anmäl utebliven tidning!
Du får kompensation för utebliven tidning genom att din prenumerationsperiod flyttas fram en dag. Om du betalar med autogiro får du i stället ett avdrag på nästa månadsbetalning.
Kan du inte logga in? Eller har du andra synpunkter? Fyll i så fall i det vanliga formuläret här nedanför.
Vi är ledsna för det. Men här kan du snabbt och enkelt anmäla utebliven papperstidning i vår nya självservice-tjänst: (gäller dock ej prenumeranter i Tierp)
Anmäl utebliven tidning!
Du får kompensation för utebliven tidning genom att din prenumerationsperiod flyttas fram en dag. Om du betalar med autogiro får du i stället ett avdrag på nästa månadsbetalning.
Anmäl utebliven tidning!
Du får kompensation för utebliven tidning genom att din prenumerationsperiod flyttas fram en dag. Om du betalar med autogiro får du i stället ett avdrag på nästa månadsbetalning.
Om du har mer speciella frågor kan du i stället fylla i formuläret här nedanför.
Vill du hellre ringa?
Ring Utebliven tidning för Tranås-Posten.
Telefon:
Kundcenter 010-709 79 00
Öppettider: måndag-fredag 7-14, lördag 7-11
Tänk på att det kan vara många som ringer samtidigt och att det då kan bli väntetid.
Om vi har allmänna störningar i utdelningen så skriver vi alltid om det här på Kundservice, och då behöver du inte anmäla.