Vilka ärenden kan jag som prenumerant göra själv här på sajten?

För dig som är prenumerant så har vi en rad gör det själv-tjänster, där du genom att logga in med ditt användarnamn och lösenord enkelt kan utföra ärenden när det passar dig.

På självbetjäningen är det alltid öppet och aldrig kö.

Uppehåll i prenumeration – för dig som har en pågående prenumeration på en tidning, men till exempel ska resa bort under en tid (kräver inloggning).

Tillfällig adressändring – för dig som under en begränsad tid vill ha tidningen eftersänd till annan adress (kräver inloggning)

Permanent adressändring – för dig som stadigvarande flyttar till en annan adress (kräver inloggning)

Mitt Konto – för att ändra e-postadress, lösenord, avsluta Plus-abonnemang (kräver inloggning)

Glömt lösenord – om du har tappat bort eller vill ändra ditt lösenord

Aktivera konto – för dig som har en prenumeration och vill komma åt våra digitala tjänster.

Utebliven tidning / reklamation – för dig som inte fått papperstidningen

 

För vissa andra ärenden behöver du kontakta Kundcenter, det gäller till exempel om du har förlorat den mejladress du kopplat till ditt digitala konto, eller om du vill byta prenumerationspaket.

Enklast i dessa fall att kontakta kundcenter via vårt kontaktformulär. Välj ärende och fyll i alla uppgifter tydligt så kan vi snabbast hjälpa dig. Du kan också ringa under våra öppettider.