Bonnier News Local - Kundservice
Meny

Har du inte fått din tidning?

Vi är ledsna för det. Våra distributörer jobbar varje morgon hårt för att alla prenumeranter ska få sin tidning i tid. Ibland inträffar dock saker som gör att tidningen blir försenad eller inte kan delas ut.

Här kan du logga in och enkelt anmäla utebliven papperstidning i vår nya självservice-tjänst

Logga in och anmäl utebliven tidning!

Du får kompensation för utebliven tidning genom att din prenumerationsperiod flyttas fram. Om du betalar med autogiro får du i stället ett avdrag på nästa månadsbetalning.


Kan du inte logga in? Eller har du andra synpunkter? Gå i så fall till din lokala tidnings kundservice-sajt via länkarna här nedanför och fyll i reklamationsformuläret. Där finns också telefonnummer som du kan ringa till under våra öppettider.

Här kan du snabbt och enkelt anmäla utebliven papperstidning i vår nya självservice-tjänst:

Anmäl utebliven tidning!

Du får kompensation för utebliven tidning genom att din prenumerationsperiod flyttas fram. Om du betalar med autogiro får du i stället ett avdrag på nästa månadsbetalning.

Har du mer speciella frågor eller synpunkter? Gå då till din lokala tidnings kundservice-sajt via länkarna här nedanför och fyll i reklamationsformuläret. Där finns också telefonnummer som du kan ringa till under våra öppettider.


Du vet väl att e-tidningen ingår i din prenumeration? Det är en digital kopia av din papperstidning som finns på dator, surfplatta och mobil. Här hittar du din e-tidning